Cătălin Melinte – fondatorul Cutia cu Poze a lansat un concept de afacere la cheie pe baza cabinelor foto de vânzare

Concept de afacere la cheie – lansat de Fotostic by Cutia cu Poze

Cătălin Melinte a început drumul către succes prin afacerea de închiriere cabine foto ”Cutia cu Poze”. Datorită experienței acumulate în cadrul acestui business în ultimii 3 ani, s-a gândit să abordeze o arie diferită comercializând cabine foto ca și afaceri la cheie.

Cum a reușit Cătălin să înființeze un business cu o cifră de afaceri de peste 100.000 euro? A preluat o idee inovativă – cea de photobooth, pe care a materializat-o într-o afacere, când pe piața din România nu exista o ofertă generoasă de astfel de servicii. Cutia cu Poze a început în anul 2015 cu una dintre primele cabine foto de eveniment din țară, iar după 3 ani de activitate s-a decis să ofere și pachete de afacere la cheie celor care își doresc un astfel de business. De ce a ales kituri de afacere la cheie și nu o simplă cabină foto de vânzare?

Pentru că a depășit toate obstacolele cu care s-a întâlnit în această afacere și a realizat că soluțiile aplicate au devenit cele mai prețioase, atât pentru el cât și pentru orice potențial client. De asemenea, a standardizat modul de lucru, astfel încât, cu toate că a ajuns la 6 cabine foto, a reușit să își păstreze actualul loc de muncă, iar în prezent, efortul depus pentru a prelua evenimentele, este minim.

Acest sistem poate fi pus la dispoziția celor care își doresc o sursă de venit suplimentară, indiferent că este vorba de persoane care sunt deja angajate, șomeri, studenți sau tineri antreprenori în devenire.

În prezent, Cătălin Melinte a ajutat 8 antreprenori să înceapă acest tip de business, printre care și o tânără româncă stabilită de câțiva ani în Austria-Viena. (Vezi afacerea ei aici)

Această activitate nu este recomandată celor care își doresc o sursă de venit fără a depune efort, mai ales la început. Cu toate că vor primi pachetul de afacere la cheie și vor primi toate instrumentele necesare, viitorii antreprenori trebuie să se ocupe de relația cu clienții.

Planul inițial al lui Cătălin a fost să francizeze conceptul de cabină foto și să-și diversifice portofoliul de servicii de fotografie oferite. Însă, a ajuns la concluzia că este mai comod pentru cei care abordează acest tip de afacere să nu fie presați de o plată lunară, drept urmare a dezvoltat acest concept sub forma de afacere la cheie.

 

 

Citeste articolul integral pe Libertateapentrufemei.ro